.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی یکشنبه

سفر انتخاباتي سعيد حجاريان به قم لغو شد. اين سفر كه با برنامه ريزي بعضي عناصر اصلاح طلب تحت عنوان حمايت از مهندس موسوي قرار بود همزمان با دوم خرداد انجام شود به دليل آنكه بدون هماهنگي با ستاد آقاي موسوي بود لغو شد. جمعي از اصولگرايان حامي مهندس موسوي در قم نيز به اين برنامه ريزي اعتراض كرده و آنرا اقدامي دانستند كه هيچ ربطي به ميرحسين موسوي ندارد و تلاش مذبوحانه ايست كه عده اي از ورشكستگان سياسي براي احيا مجدد خود بعمل مي آورند.

بهمن قبادي كارگردان ايراني كه در فرانسه بسر مي برد در مصاحبه اي اعلام كرد ممكن است در آينده به روستاي خود برگردد و با ركسانا صابري روزنامه نگار ايراني ـ آمريكايي كه در ايران به جرم جاسوسي محكوم به حبس شد زندگي كند. به گزارش خبرنگار « تابناك » قبادي كه براي نمايش فيلم اخيرش با نام « كسي از گربه هاي ايراني خبر نداره » در فرانسه است در مصاحبه اي با آسوشيتدپرس درباره آينده كاري خود اعلام كرده كه ممكن است وي در آينده كتاب بنويسد موسيقي بسازد و يا به روستاي دور افتاده شان برود و با ركسانا صابري زندگي كند. ركسانا صابري روز جمعه در فرودگاه وين به خبرنگاران گفت به زودي به آنچه برايش در ايران رخ داد دلايل بازداشتش سه ماه حبس و محكوميتش خواهد پرداخت . وي كه به جرم جاسوسي در دادگاه انقلاب تهران محاكمه و به 8 سال زندان تعزيري محكوم شده بود با دخالت ها و فشارهاي خارج از قوه قضائيه در دادگاه تجديدنظر محكوميت او به 2 سال حبس تعليقي تبديل و وي هفته گذشته آزاد شد و بلافاصله ايران را ترك كرد.

يكي از كشورهاي منطقه براي انجام مانور نيروي هوايي رژيم صهيونيستي براي حمله به ايران چند فروند از هواپيماهاي ميگ 29 خود را به اين رژيم قرض داده است . به گزارش عصر ايران پايگاه خبري « اسراييل تودي » به نقل از شبكه 2 تلويزيون رژيم صهيونيستي با اعلام اين خبر نامي از كشور قرض دهنده هواپيماهاي جنگنده ميگ 29 نبرده است . جنگنده هاي ميگ 29 بهترين هواپيماهاي جنگنده موجود در اختيار ايران است كه از آن براي انجام جنگ هاي هوايي با جنگنده هاي مهاجم استفاده مي شود . ميگ 29 ساخت روسيه بوده و ايران در سال هاي گذشته تغييراتي را روي سيستم هاي الكترونيك و جنگ هوايي اين هواپيما پياده كرده است . شبكه 2 تلويزيون رژيم صهيونيستي با اعلام اين خبر افزوده است دليل اصلي انجام اين مانور ارزيابي توان جنگنده هاي اف 16 اسراييل در برابر هواپيماهاي ميگ 29 است . انتشار اين اخبار درحالي است كه رسانه ها روز جمعه خبر از سفر يك مقام عاليرتبه سازمان سيا به فلسطين اشغالي براي اعلام هشدار باراك اوباما به مقامات اسراييلي براي هرگونه حمله نظامي به ايران دادند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.